لیست اختراعات زينت پوربافراني
بر اساس پژوهش¬هاي انجام شده، درصد بسزايي از اتلاف توان موتور به علت سايش ميان قطعات موتور بوده و بيش از نيمي از اين اتلاف در مجموعه پيستون- سيلندر- رينگ و در اثر سايش بين اين اجزا رخ خواهد داد. با توجه به افزايش قيمت نفت، سوخت¬هاي فسيلي و سخت¬گيرانه¬تر شدن ملاحظات زيست محيطي، پژوهش¬هاي زيادي جهت افزايش بازدهي موتور¬هاي احتراق دروني انجام شده است، به همين دليل بررسي پوشش¬هاي مقاوم در برابر سايش به يكي از موضوعات مهم در طراحي اين اجزا تبديل شده است. اولين قدم به منظور بررسي خواص سايشي اين اجزا، دستگاه آزموني است كه تا حد ممكن شرايط واقعي را شبيه¬سازي و آزمون را تحت اين شرايط اجرا كند. دستگاه¬¬هاي آزمون سايش به لحاظ نوع حركت، عدم فراهم آوردن شرايط واقعي كاركرد، عدم استفاده از هندسه واقعي و پارامتر¬ اشتباه، مناسب بررسي خواص سايشي اجزاي مجموعه موتور نيستند، اين دستگاه با قابليت كاركرد در دماي بالا (تا حداكثر 300 درجه سانتيگراد)، نيرو نسبتا بالا و محيط روانكاري (هرگونه روانكار خنثي)، جهت استفاده در اين بخش طراحي و مشكلات مرتبط با ساير دستگاه را حل كرده است. با توجه پيشرفت صنعت، اين دستگاه مي¬توان در بخش¬هاي مختلف شركت¬هاي توليدي از جمله مراكز توليد قطعات موتور، مراكز آموزشي و بخش¬هاي تحقيق و توسعه شركت¬هاي توليدي جهت مشخصه¬يابي پديده سايش، بررسي پوشش¬ها و مواد استفاده شود.
سيستم كنترل اتوبوس هيبريد الكتريكي، يك سيستم كنترل گسسته شامل چند كنترلكننده محلي و يك كنترلكننده مركزي ميباشد. كنترلكننده مركزي اتوبوس هيبريد الكتريكي بهعنوان مغز متفكرخودروي هيبريد، وظايفي همچون مديريت توزيع توان، برقراري ارتباط با ديگر اجزا، آمادهسازي بخشهاي مختلف، حفاظت از اجزا و مديريت عملكرد كل خودرو را بر عهده دارد. كنترلكننده مركزي با توجه به فرامين دريافتي از سوي راننده و همچنين دريافت فيدبكهاي لازم از سوي كنترلكنندههاي محلي و خودرو، كليه تصميمات مورد نياز براي عملكرد صحيح خودرو را اتخاذ و به تمامي اجزاي خودرو نظير موتورهاي الكتريكي، مجموعهي كمكي، ژنراتور و باتريها ارسال مينمايد.
موارد یافت شده: 2